کاشی آشپزخانه جدید
نوشته شده توسط : پرنیان

کاشی آشپزخانه جدید

آشپزخانه جزو فضاهایی از منزل است که تمامی افراد خانواده و حتی مهمانان گاهی به آن سر می‌زنند. با توجه به سبک دکوراسیون امروزه و نمایان بودن آشپزخانه از منزل و سالن پذیرایی، اهمیت دکوراسیون آشپزخانه بیش ‌از پیش نمودار است. آشپزخانه به عنوان قلب خانه‌های امروزی و تنها محیطی که تمامی افراد به ‌نوعی از آن استفاده می‌کنند، نقش مهمی را در دکوراسیون منزل ایفا می‌کند. در دکوراسیون آشپزخانه‌های مدرن، علاوه بر توجه به زیبایی و نوع کابینت‌های استفاده‌ شده،

باید فکری برای فضاهای خالی بین کابینت‌ها بکنیم. بهترین نوع دیوار پوش برای فضاهای بین کابینتی، کاشی است. کاشی دارای دوام بالایی است و هم‌چنین به‌راحتی تمیز می‌شود. کاشی‌های متفاوتی برای استفاده در فضاهای بین کابینتی وجود دارند و دارای جنس مختلفی هستند. تنوع بسیار زیاد در نوع کاشی‌ها، انتخاب را برای شما دشوار می‌کند. به همین علت باید قبل از مراجعه برای خرید کاشی، اطلاعاتی را راجع به نوع کاشی و نحوه چیدمان و استفاده از کاشی‌های مختلف و هم‌چنین جنس کاشی‌ها داشته باشید.

کاشی‌های بین کابینتی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در صورتی‌ که بدون داشتن اطلاعات قبلی و یا تجربه در مورد انتخاب کاشی‌ها، برای خرید مراجعه کنید، بی‌شک سردرگم شده و یا نتیجه خرید شما رضایت‌بخش نخواهد بود و ممکن است با عدم تطابق کاشی و مدل کابینت و … مواجه شوید؛ بنابراین قبل از اینکه به خرید اقدام کنید لازم است نکاتی را راجع به دکوراسیون آشپزخانه و جنس کاشی و طرح‌های مختلف کاشی و … بدانید و در این مورد کمی تحقیق کنید تا خریدی رضایت‌بخش داشته و پس از صرف هزینه، از دکوراسیون آشپزخانه خود رضایت صددرصدی داشته باشید.

در زمان انتخاب و خرید کاشی آشپزخانه توجه به مواردی از جمله جنس کاشی، وزن کاشی، ابعاد کاشی، طراحی ظاهری کاشی و درنهایت قیمت محصول همواره موردتوجه قرار خواهد گرفت. پس‌نیاز بوده شما در ابتدا خواسته خود و بودجه مدنظر را ارزیابی کرده سپس به بازبینی تنوع بالای کاشی‌های آشپزخانه موجود در بازار پرداخته تا درنهایت برای خرید اقدام نمایید.

کاشی آشپزخانه جدید

جنس کاشی آشپزخانه جدید

کاشی‌های مورداستفاده در بین کابینت آشپزخانه‌ها دارای تنوع زیادی در جنس هستند. در تولید برخی از این کاشی‌ها از لعاب مات استفاده‌شده است. در تولید بعضی دیگر از این کاشی‌ها از لعاب براق استفاده‌شده است. برخی از کاشی‌های مورداستفاده در آشپزخانه، دارای روکش شیشه‌ای می‌باشند. هر یک از این کاشی‌ها جذابیت خاصی داشته و برای استفاده در فضاهایی خاص مناسب می‌باشند.

کاشی‌های آشپزخانه با لعاب مات

کاشی‌هایی با لعاب مات برای استفاده در آشپزخانه‌هایی با فضای مدرن مناسب می‌باشند. این نوع از کاشی‌ها رد آلودگی و لک آب را کم‌تر نشان داده و نیاز به نظافت در آن‌ها کمتر حس می‌شود. کاشی‌های مات زیبایی خاصی داشته و فضای آشپزخانه را گرم‌تر نشان می‌دهند. نظافت این نوع از کاشی‌ها در صورت آلودگی، سخت بوده و زمان بیش‌تری را باید صرف نظافت این‌گونه از کاشی‌ها کرد؛ اما پس از نظافت نیز رد آب بر روی این نوع از کاشی‌ها باقی نمی‌ماند.

کاشی‌های آشپزخانه با لعاب براق

کاشی‌های براق نیز از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. این نوع از کاشی‌ها، نور بیش‌تری را به فضای آشپزخانه تزریق می‌کنند. برخی از طرح‌های کاشی‌های براق برای استفاده در آشپزخانه‌های مدرن و برخی از طرح‌های این نوع از کاشی‌ها، در آشپزخانه‌های کلاسیک با طرح کابینت‌های ممبران استفاده می‌شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

کاشی آشپزخانه جدید





:: برچسب‌ها: کاشی آشپزخانه , خرید کاشی آشپزخانه , کاشی آشپزخانه جدید , خرید کاشی آشپزخانه جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: